יו"ר הועד – מרחב תל אביב

יו"ר הועד – מרחב תל אביב

מרחב תל אביב הינו המרחב הגדול ביותר בלשכה וכולל את האזור מחדרה בצפון עד אילת, למעט אזור ירושלים. המרחב מונה כ – 10000 חברים.

אנו מקיימים במרחב פעילות מקצועית ענפה, לרבות מפגשים עם פקידי שומה והנהלות משרדי מע"מ והמוסד לביטוח לאומי, במטרה לקדם נושאים עיקריים, אקטואליים ובוערים בתחומי העיסוק של רואי החשבון. 

רווחת חברים

אנו משקיעים רבות ברווחת החברים ומביאים את מיטב המופעים, ההצגות, ההרצאות ותכנים נוספים, לצד מסיבות מהנות אותן מילאו החברים עד 'אפס מקום'.

יצאנו בפרויקטים חדשים בתחום הצרכנות והרווחה הנקראים "רואים תרבות לכל גיל "ו"רואים תרבות בעולם", לטובת כלל חברי הלשכה ומשפחותיהם. מעתה ובאופן קבוע, אנו מעדכנים את החברים באירועי תרבות מגוונים בארץ ובחו"ל וכיצד ניתן לרכוש אליהם כרטיסים מוזלים ו/או מסובסדים. 

כנסים

אנו מקיימים כנסים גדולים בארץ ובעולם, הכנס המרכזי של המרחב הינו הכנס השנתי באילת אשר מתקיים בשני מועדים, במהלך חודשים יוני ויולי, ועליו אנו שוקדים בימים אלה. 
חלוקת הכנס לשני מועדים מאפשרת לחברים לבחור את המועד האופטימלי עבורם, מגדילה את האפשרות לקבל את המלונות הרצויים ומאפשרת לערוך כנסים בעלי אופי ואווירה שונים, בהתאם לקהלים המגיעים.
הכנס משלב בין כנס מקצועי גדול, אקטואלי וברמה גבוהה, עם דאגה לרווחת החברים והנלווים, שילוב פעילויות מגוונות, שבחלקן מתקיים עם המשפחות הגרעיניות ובחלקן עם משפחת לשכת רואי החשבון.
לרווחת החברים ועל מנת שתפיקו את המרב מהכנס, אנו פועלים להביא את מיטב המרצים ואנשי הציבור המרכזיים במשק. אנו מתכננים הרצאות מעשירות בנושאים מקצועיים ואקטואליים, הרלוונטיים לכל אחד ואחד מאיתנו בשגרת העבודה היומית.
מבחינת התוכנית המקצועית הכנס משלב נושאים שונים הקשורים לעבודתנו כרואי חשבון: מיסים, ביטוח לאומי, בחינת ענף הנדל"ן והמשכנתאות, תמריצים לעסקים, סוגיות מקצועיות למנהלי כספים וחשבים ועוד נושאים מקצועיים. חלק מהנושאים ישולבו בשני הכנסים וחלקם יהיו באחד מהם. 
בהתאם למיטב המסורת שלנו, לצד הפעילות המקצועית, כאמור, יעמדו לרשות כלל אורחי הכנס האפשרויות להשתתף באטרקציות ופעילויות חברתיות מרובות ושלל מופעים , שאנו מתכננים לכל קהלי היעד, במגוון הגילאים.

נוסף על כך אנו מקיימים כנסים בחו"ל בבירות האירופאיות המרכזיות, לרבות : וורשה, בוקרשט, לונדון, אמסטרדאם, מדריד רומא פריז ברלין וכו… בבירות אלה ואחרות אנו לומדים ומכירים סוגיות הרלוונטיות לחברים, לרבות השקעות, מיסוי ומיסוי בינלאומי, פיתוח עיסקי וכו…

השתלמויות

ועדת ההשתלמויות של המרחב מקיימת קשת רחבה של השתלמויות בנושאים אקטואלים, לרבות: מיסוי, ביטוח לאומי, מימון, שיווק, תמריצים ויזמות עסקית, חוות דעת לבתי משפט ונושאים אחרים ומגוונים.

בין מטרות המרחב להמשיך ולהרחיב את מעורבות הצעירים בלשכה, דבר אשר הצבנו כיעד מרכזי, לשם יצירת דור חדש של צעירים פעילים. אני מזמין אתכם, "הדור הבא" של לשכת רואי החשבון, להיות מעורבים וכמובן להצטרף לוועדות המקצועיות בכלל ולוועדת הצעירים בפרט.. 

אני מבקש מהחברים לעדכן את כתובת המייל שלהם בלשכה, על מנת שיוכלו לקבל הודעות מהלשכה, לרבות הודעות ומספרי טלפון של פקידי שומה, מנהלי מע"מ וביטוח לאומי במרחב ת"א. אני מזמין אתכם להיכנס לאתר הלשכה, למרחב ת"א, ליהנות ממגוון רחב של מידע שימושי אשר עשוי לסייע לכם בעבודתכם השוטפת ואף ישפר את הקשר עם פקידי השומה, מע"מ, ביטוח לאומי, ויו"ר הוועדות

ועדות מרחב ת"א נוגעות בקשת רחבה של תחומים, בהם ועדות הקשר עם מס ערך מוסף, מס הכנסה וביטוח לאומי, איסור הלבנת הון, השלטון המקומי, חשבים ושכירים, ועדת הקשר עם בתי המשפט וחקירות ברשות המסים.