הענקת תואר נשיא כבוד ע

הענקת תואר נשיא כבוד ע"י הוועד המרכזי לרו"ח עופר מנירב

| 06.05.2019

 

 

חברות וחברים יקרים,

אנו שמחים להודיעכם כי לשכת רואי חשבון בראשות הנשיאה רו"ח איריס שטרק, החליטה להעניק לרו"ח עופר מנירב תואר נשיא כבוד. רו"ח מנירב, המכהן כחבר הוועד המרכזי, כיהן כנשיא הלשכה במהלך שתי קדנציות בין השנים 2000-2006.

בישיבת הוועד המרכזי של לשכת רואי חשבון שהתקיימה ביום שלישי האחרון (30.4.19) אישרו חברי הוועד המרכזי את הצעת הנשיאה רו"ח שטרק, להעניק תואר נשיא כבוד לכל החיים, המצטרף לתוארי הכבוד הנהוגים בלשכה של "יקירי הלשכה" ו"ותיקי הלשכה".
אירוע הענקת תואר נשיא כבוד ויקירי הלשכה, ייערך במסגרת האסיפה הכללית של הלשכה שתתקיים ביוני (11.6.19) בבית הלשכה בתל אביב.

לדברי רו"ח איריס שטרק, נשיאת לשכת רואי חשבון "לראשונה מאז הקמת הלשכה לפני 88 שנים אנו מעניקים תואר נשיא כבוד. זהו תואר ייצוגי המביע הוקרה והערכה לעשייה ציבורית רבה וענפה לאורך שנים. בחירתנו ברו"ח עופר מנירב, מביעה הוקרה והערכה רבה לרו"ח מנירב, שכיהן כנשיא הלשכה, ולפועלו הנרחב למען הלשכה וחבריה במשך שנים רבות, המבטא תרומה ייחודית למען רואי החשבון והמקצוע".

רו"ח עופר מנירב, פעיל בלשכת רואי חשבון במשך שלושים שנה, ומכהן כחבר הוועד המרכזי של הלשכה, כיהן בעבר כנשיא לשכת רואי חשבון וזכה  להערכה רבה בקרב חברי הלשכה בתקופת כהונתו. מאז שסיים תקופת נשיאותו לפני 13 שנים, ממשיך מנירב בעשייה פעילה ונמרצת כחבר הוועד המרכזי.

בתקופת כהונתו כנשיא הלשכה קידם והוביל שינויי חקיקה. בנוסף, כיהן כחבר במועצת רואי חשבון במשך 18 שנים, במשך למעלה מעשור שימש כיו"ר ראשות ועדת המיסים של הלשכה, וכן ייצג את לשכת רואי חשבון בכנסת.
מנירב הקים בשנת 2003 את המכון להשתלמויות של הלשכה ובשנת 2004 את המוסד לסקירת עמיתים שמטרתו לקדם ולשמור על הרמה והאיכות של מקצוע ראיית החשבון. בנוסף, יזם בשנת 2004 את ההחלטה על בית הלשכה בתל אביב שהוקם בתקופת כהונתו כנשיא הלשכה. מנירב היה חבר ההנהלה העולמית של I.F.A.C, ארגון הגג העולמי של רו"ח. במשך שנות פעילותו שימש מנירב כחבר ב-99 ועדות של הלשכה וכיהן כיו"ר של 16 מהן.

בנוסף, הוועד המרכזי החליט על הענקת תואר "יקיר הלשכה" לרו"ח מנחם רהב, חבר הוועד המרכזי ולשעבר גזבר הכבוד של הלשכה, פעיל בלשכה שלושים שנה וכיהן בשנים אלה ב-127 ועדות מתוכן 13 כיו"ר.

והענקת תואר יקיר הלשכה לרו"ח עולי רשטיק,  חבר ועד מרחב תל אביב הפעיל בלשכה מזה 31 שנים וכיהן בשנים אלה כחבר ב-38 ועדות ומתוכן שימש כיו"ר של שבע ועדות.

 

בברכה,

לשכת רואי חשבון בישראל