08.04.2021

"מידע ניהולי" מעודכן במערכת ייצוג לקוחות למעסיקים ולמבוטחים​

מצ"ב מצגת שהוכנה לבקשת לשכת רואי חשבון, על ידי גב' רות מור, מנהלת תחום בכירה, מערכת ייצוג לקוחות ופרוייקטים רוחביים במוסד לביטוח לאומי, כתזכורת לשירות "מידע ניהולי" למעסיקים ולמבוטחים המעודכן במערכת ייצוג לקוחות.

 

לצפייה במצגת לחצו כאן

מדובר ברשימות המעסיקים והמבוטחים להם נשלחו הודעות חוב:

  • תזכורת על חוב
  • הרשאה ראשונה
  • מועמדים לביקור גובה
  • תיקים בעלי קביעות – במעסיקים 
השירותים לעיל ועוד שירותים נוספים, כמו "הודעות אחרונות שנשלחו למיוצגים", מפורטים ב"תרמי"ל" – התמיכה הרוחבית במערכת ייצוג לקוחות.
מומלץ מאד להיכנס בשגרה, מדי שלושה ימים לכל היותר, למערכת ייצוג לקוחות, ולהפיק את המידע החשוב שהמערכת מציגה למייצגים. 

 

הגדרות למושגים במצגת:

יתרת אכיפה – היתרה בהודעה שנשלחה ללקוח – לפיה  ניתן לבצע פעולות אכיפה והוצל"פ.

יתרת קיזוז – יתרת אכיפה מעודכנת אם שולמו תשלומים הקשורים לחוב.  
 
חשוב להדגיש שהיתרות במידע הניהולי המפורסם באתר מעודכנות כמעט בכל יום.

יתרת תזכורת – היתרה שנשלחה בהודעה ללקוח ואין למוסד לביטוח לאומי אפשרות לעדכנה, אלא מדי חודש, במסגרת ביקורת החוב ושליחת הודעות מעודכנות.